miercuri, 27 august 2008

USB Gadgets

Gadgets... sau mai bine zis jucarii electronice care se "baga" la computer prin intermediul unui cablu USB. Eh, haideti sa insiram cateva exemple:

Recent am vazut, si da, chiar am vazut un prajitor de paine care era pe baza de USB. Asta este una dintre cele mai trasnite gadgeturi pe care le-am vazut si care cica sunt menite sa le iei cu tine in excursie sau sa tii pe birou langa computer. In orice caz, oricat de idioata ar fi ideea cu prajitorul de paine alimentat de la USB trebuie sa recunoastem versatilitatea USB-ului ca port multifunctional.

Alte chestii care le-am mai vazut, de exemplu Drink Cooler. Il bagi la usb , arata ca un suport de cana si iti raceste doza de suc. Personal ? Mi se pare mai util un mini frigider daca chiar vrei neaparat langa computer, unde poti indesa 20 de doze de bere care se racesc simultan.
Daca de pilda iti vin 15 prieteni si toti vor sa stea la tine in camera, etc. ? Stai cu racitorul usb sa racesti 15 doze ? Nu , evident...
Iar la rata la care eu beau o doza de suc (eu cel putin - nu incercati asta acasa, este destul de periculos - sub 2 minute) nu prea imi convine sa stau cate juma de ora pentru fiecare 2 minute de suc. Asta este la capitolul Math for Dummies.

Daca mai stiti astfel de gadget-uri "utile" pentru societate si pentru care chiar trebuie sa scoateti bani din buzunar, nu ezitati sa imi trimiteti un e-mai pe andrei.avasi@antalexco.ro

Niciun comentariu: