marți, 14 iunie 2011

Orașul moare, dar o să avem telegondole băieții!

         Să pun scena pentru voi da ? Cerșetorii sunt prezenți în fiecare zi de la 10 dimineața la 6 seara, drumurile sunt pline de gropi deși au costat cât autostrăzile din Germania, școlile au fix 0! bani pentru echipare și cercetare, autobuzele ... n-are rost să mai menționăm autobuzele, taximetriștii nu știu cum să ajungă mai subtil la manetă să-ți mai bage un 50 de bani fără să observi, muncitorii stau tolăniți pe banul public și spun că întârzie din cauza vremii și Oprescu visează autostrăzi suspendate. De unde suspendate, nu știm.
        Acum, că Oprescu are vise mari, Onțanu ce păzește ? Își trage și el ceva suspendat și ca să nu dea la uochi, nu face autostradă. Face telegondolă. Nah, Oprescule, CE-AI ÎNȚELES ?!
        Cică turism. Unde turism ? Printre miile de mașini blocate în trafic ? Da, ok, avem și noi câteva obiective turistice. Să le enumerăm da ? Parcul Herăstrău, Palatul Parlamentului șiiii cam atât. ”Uiți de muzee!” Ah la naiba, am uitat de muzee. Care muzee ? Uite-o idee: vrei să promovezi turismul in București ? Atunci bagă banul public în muzee! Renovați-le, să le ia ochii ălora când trec prin ele.
        Dar nu, că cică e și pentru transport, să facem naveta la muncă, trecem peste trafic, alea alea. Da mă ? Hai sa ne uităm peste traseu:
traseul telegondolei

        Bă mii de scuze, într-adevăr, jumate din populație lucrează în, peste sau sub lacurile capitalei. De obicei, oamenii fac naveta din nord-est și est, spre sud-vest și vest și vice-versa. Io acilea văd un traseu care acoperă vreo 2% din locurile de muncă din capitală, cu tot cu chioșcuri. Aia nu este o porțiune umflată cu mașini. Rutele umflate cu mașini sunt cele care merg din/spre centru. 
“Dacă lucrurile merg normal și obținem toate avizele necesare, telegondola ar putea fi funcțională în vara anului 2012. Acesta este un termen estimativ rezonabil”, a conchis proiectantul Kasol Group. 
     Când or termina ei un proiect public în 12 luni, jumătate din populație va fi miliardară. Mai ales un proiect de 10 km lungime. Cât despre cost...niciun pâs! Probabil le e și lor frică de cât va costa. Și, cel mai probabil, X firmă privată se va ocupa de ”întreținerea” proiectului și încasarea profitului. Și tot nu ne alegem cu nimic :(

2 comentarii:

Andreea Dumitrescu spunea...

O mica rectificare...cersetorii nu lucreaza numai 8 ore, doar d-aia sunt mai bogati decat noi. Lucreaza si peste program ca atare au platite ore suplimentare :p

Andrei Avasi spunea...

Încercam să-i integrez undeva în societate. Din moment ce orice din ceea ce fac ei nu e legal, măcar le-am dat un program legal :))