joi, 9 iunie 2011

Stiri de cacat pe money.ro

Din plictiseala si pura intamplare dau peste un articol intitulat "La 22 de ani în ring cu rechinii: Povestea unui tânăr investitor la bursă". Mai sa fie, zic eu. Hai sa vedem, da-l in cacat, trebuie sa fie tare pustiu.
Dau pe stire, evident ma trimite pe money.ro, site-ul iRealitatii de bani (care numa stiri despre economie nu are - sau are dar sunt foarte vag conectate cu macroeconomia).

Si ce vad acolo: “Prima dată am pus 500 de euro şi apoi încă 500 [...] A urmat un mic câştig, de câteva sute de euro, cât să facă mai amară pierderea ulterioară." <- Adica i-a pierdut pe toti. Ok, ceva normal, trebuie sa incepi de undeva nu ? Bun. Mai departe, ”Până acum nu am scos niciodată bani şi nu prea am de gând. Dacă am să câştig îi reinvestesc." Pai bine ma, money.ro, n-am nimic cu tanarul, bravo lui, dar a nu scoate niciun ban , nu inseamna ca esti cu rechinii la bursa. Mai ales pe sumele astea.

Cine sunt acesti rechini pe bursa ? Pai sunt aia care se duc la broker si spun ceva halucinant precum "cumpara si tu de 500 milioane (lei vechi) actiuni la asta". Asta asa, de incalzire. Aia's rechini. Acceptam articolul daca era vorba ca pustiul castiga ceva banuti in mod constant, nu ca ii baga, ii pierde si porma ii recastiga usor usor.

Cateodata trebuie sa te apleci in fata prostiei si sa le dai locul cuvenit pe podiumul celor mai inutile surse de informare pentru investitori.
Cat despre pusti, mult noroc inainte, dar o intrebare: cum ai ajuns sa dai interviu pentru money.ro cand esti printre miile de oameni ce au niste sute de lei bagate in bursa ?

Vreti linkul original ? Nu intrati, ca le faceti rating, dar asa e frumos din partea mea, sa pun sursa:

http://www.money.ro/povestea-unui-tanar-investitor-la-bursa_989911.html

Niciun comentariu: